Skogsäventyr och Ljusparty


Bilden är lånad av PartyLite

Helgen har varit lugn och vi har inte gjort så mycket annat än skogsturer och varit på Ljusparty.
Igår tog vi crossen och pulkan på en sväng i skogen.Tog med oss lite fika och bara njöt av naturen. A nästan iaf,att vi nästan frös ihjäl hoppade jag över. När det är -7 ska man nog inte ge sig ut i naturen. Men nu har vi gjort det oxå.
Idag har vi ätit god mat hos mina föräldrar och jag har varit hos en vän på ljusparty(
partylite).Kul att komma ut och träffa folk. Blev dock inget köpt denna gång.
Alla hjärtans dag har vi inte direkt firat. Barnen fick varsin påse med lite spännande och jag fick en fin blomma som sonen valt själv. =) Mer än så har det som sagt inte blivit.
Nä nu får det vara slut babblat om absolut ingenting. Även om ni läser så kanske ni inte direkt tycker det är spännande saker jag skriver om. Det är ju inte direkt så att kommentarerna strömmar in. =)

Nu ska jag ta min snoriga näsa och borsta tänderna för att sedan lägga mig i en nybäddad säng. Underbart.
Hoppas ni haft en riktigt bra helg?
Sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0