Mina små superhjältar


Superhjälten: Nakenfis till vänster och till höger traktorhjälten

Det blev inte så mycket rensat i garderoben. Bytte mest plats på allt som fanns i den. Typiskt att man aldrig kan göra färdigt något. Men nu har jag iaf bebis påslakan i en låda och allt det andra i garderoben.
Barnens energi har varit på topp och det märks att dom varit hemma alldeles för länge nu.
Damen fick lust att leka super hjälte och Casper är ju inte sen att hänga på. =) Så det har mina änglar lekt idag.
Casper har även haft fotvård med spagetti. Inte helt fel för fötterna kanske. Ibland kan jag inte sluta beundra dom små's fantasi och energi. Hur kommer dom på alla lekar och hyss? Önskar ibland att jag själv hade den fantasin och energin som dom har. Vad mycket gjort man skulle få då. Brukar ha energi över till att greja hemma och pyssla,men det är väl inte så konstigt att den försvunnit kanske. Jag menar orken har ju en tendens att försvinna när man är gravid.

Nu ska barnen badas och hemmet städas. Sen blir det tidigt kväll i sängen.


Kommentarer
Postat av: Therése

Javisst är det härligt att se vilken underbar fantasi dom har ungarna!

Man kan verkligen undra ibland vart dom får allt ifrån ;-)

Hoppas du får en mysig fredagskväll nu...kram!

2010-02-05 @ 18:50:14
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0