Ett energi ryck....

Idag har jag haft rycket och grejat här hemma. Energin har kommit tillbaka,och vad gör man inte för att kliningen ska försvinna.. Igår blev det inget målat på lampan,men däremot städade jag tills dammsugaren gick sönder. Typiskt att elprylar jämt ska ge sig i olägliga tillfällen. Men så är det väl med allt. 
Idag fick jag lust att piffa till "rummet" under trappan. Så det fick bli barnens lekrum här nere.

 
Saknas bara lite belysning och små hyllor att ha på väggen. Sen ska jag försöka piffa upp det tråkiga barnbordet. Funderar på någon rolig färg . =) Någon som har något tips på glad färg?

Nu lagas det mat i ugnen. Och snart är det dags för jobb och dagmamma.Slutar sent så idag blir det ingen mer bloggning. 
Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0