Dagen helt okej.....

Idag har tiden verkligen sprungit iväg och det har varit ovanligt och skönt samtidigt. Tiden brukar gå sakta annars,och det beror väl mest på att jag inte har så mycket att spendara tiden med. Men idag har det hänt mycket för en gångs skull. Var och hälsade på Ellie och hennes dotter. Hämtade barnen och hem.Halv 6 kom farmor och hämtade Haley till Cirkusen. Jag,Casper och hunden tog en sväng till stan. Tog en väldans promenad runt "hela" stora staden med Jessica. Var ett bra tag sen vi ens såg sist så det var riktigt trevligt. Hon hjälpte mig även med att få hem Haley's gamla barnvag som Casper ska ha sen. Tack snälla rara du! Hade nog aldrig fått ut den därifrån,inte med min lilla mage. =)
När vi kom hem åt vi lite mat och sedan "klädde vi av" Casper's gamla vagn för att tvätta den. Haley kom hem vid 21:30 och nu sover dom båda.Och jag har virkat på elefanten ett tag.

          
Mitt virknings "arbete" =) Kroppen är klar och nu är huvudet på gång!
Bilderna är klickbara!

I morgon blir det dagmamman och jag får fika besök på förmiddagen. Sen är det ingen idé att ens planera att planera eftermiddagen/kvällen.För det har en tendens till att INTE bli som man planerat ändå. Så jag lämnar den "öppen"...

Nu ska jag ta och lägga mig,börjar bli en aningen sent och jag har fått svårt att somna på nätterna.
Ni får sova så gott!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

ska bli kul att se jag gav upp tyckte det var för pilligt .

2010-04-16 @ 09:03:47
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0