Påsk snart över!

Påsken är inom några timmar slut,och vi har haft en helt okej helg. I Lördags blev det middag och kika på påsk brasa. Igår var det kalas. Idag verkar det bli en slappar dag.
Veckan för övrigt kommer bli full rulle. I morgon blir det kanske vårdvcentralen,beror på mina värden. På onsdag ska jag ta Haley till tandläkaren vid 11:20 och 12:30 ska jag lämna barn hos dagmamman,för att åka på möte på jobbet.Stressigt med andra ord. Torsdag ska jag ta prover innan 10 och vid 11:30 är det BM besök. Har ingen barnomsorg till barnen så dom får följa med. Fredag ska Haley på 4 års kontroll på BVC och jag ska kanske få järn igen. Så denna vecka blir inte rolig. Men då har man ju lite att göra iaf.

Hur har ni tillbringat denna påskhelg då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0