Lördagen snart gjord....

Då var det helg igen.Är tyvärr inget stort fan till helger längre. Uppskattade dom mer när jag jobbade var 3:e helg än nu.Jag är ju hemma och ledig jämt så det blir ju inte så speciellt med helg.
Barnens feber lyser med frånvaro och idag tog vi slag i saken och åkte ut.Tog med min Mamma och åkte till skövde. Skulle inhandla lite saker som jag behöver till att packa BB väskan. Saker till mig och till bebben.
Blev lite saker,men kanske inte det jag behövde mest.Men plånboken började sätta stopp,så sakerna som saknas får vänta.Skämde även bort herrn och köpte en tröja.Får se om den duger. =)

För övrigt idag händer det inget annat än att vi ska äta mat här hos mina föräldrar och sedan ska vi väl hem och ta den dagliga promenixen.Men nu ska nog barnen kunna följa med om dom klär på sig ordentligt. Blåser lite idag tyvärr,och solen lyser ju tyvärr inte. Men vi får hoppas på bättre väder i veckan.
I morgon ska vi försöka fixa ordning i garaget.Måste röja och hitta saker som saknas till hemmet. Mycket man behöver som finns där inne tyvärr.

Nu ska jag ta mig en kopp och sedan hjälpa mor med maten.
Hoppas ni får en bra helg!


Kommentarer
Postat av: camilla

Duktig du e som packat väskan:) Hade en trasig tvättmaskin och lite kläder så när de satte igng så hade ja inga kläder:S...

2010-04-10 @ 17:19:54
Postat av: Anonym

svar : ja milo tycker jag e jätte sött =) kul att nån mer tycker de! dock inte min pojkvän =P så milo blir det nog inte..du ska ha en tredje såg jag? när är det daxs?

2010-04-10 @ 18:06:24
URL: http://malpe.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej hej, hur är det med caspers mjölkallergi?

Ska baka nåt som majken har med när hon fyller men äter han bakverk som har smör eller mjölk i sig, typp sockerkaka eller sånt? chokladbollar går väl bort kan jag tro eller?

Kanske jag skickar med popcorn o festis istället, gjorde jag när elvira fyllde en gång o det gick ju hem =)

2010-04-10 @ 21:54:48
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/
Postat av: jessica

va heter dennis i efternamn?? fick ett sms av någon dennis som bor på bäckaskogs vägen, och i smset stod det bara KÅT??

2010-04-11 @ 11:56:47
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ju inte långt kvar =) va skoj...har ni bestämt namn då? 1 augusti är det beräknat...så jag får gå å svettas hela sommaren! =P

2010-04-11 @ 16:16:14
URL: http://malpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0