Full rulle i magen...

Idag grejar det verkligen i magen. =) Bebben har fullt upp med att böka runt där inne.Kan tänka mig att det inte finns så mycket plats kvar där inne nu. Magen bara växer och växer och man kan nästan tro att detta lilla "ägg" ska kläckas när som hellst. Men icke sa nicke,ca 4 veckor kvar tills det är dags. "Ägget" ruvas fortfarande.
Var på staden idag och folk inne i affären som stannade för att prata trodde att det var dags vilken minut som hellst. Förvånad min fick jag vänja mig vid när jag berätta att jag hade 4 veckor kvar till BF.


Vecka 36

I början av graviditeten trodde jag att det var en liten tös som låg där inne.Men nu är jag så gott som helt säker på att det är en pojke.Kan inte svara på varför,mer en modersinstinkt. Men den skyllde jag ju på förut när jag trodde det var en tös. =) Vi får väl se vad som kommer ut sen.

Igår blev barnvagnen äntligen klar. Nu är den tvättat och ihop satt igen. Och idag inhandlades det en skötväska i orange. =) Anledningen är att vagnen är i svart,begie och orange. Och varför köpa en svart och tråkig när det  fanns en i en färg som passade vagnen.

 
Bilderna är klickbara!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra - snart 3-barnsmamma

de var en ordentlig kula :)

2010-04-17 @ 11:56:53
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Motorcykeltjejen

Vilken fin mage du har! =)

Åå, vagnen såg jätte snygg ut, fint med lite färg än bara svart!



Nu är det inte många dagar kvar va? =)

Kramar

2010-04-19 @ 13:00:26
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0