Dags kanske....


Kanske kan vara dags för ett inlägg. Så ni har lite att läsa när ni ändå kikar in. =)


Livet rullar på precis som vanligt,dagarna går någorlunda snabbt och jag blir bara rundare och rundare.
Känns som jag ska spricka snart.
Haley och Casper frodas och blir stora,Casper babblar på för fullt.Han pratar i meningar även om en del av orden är oförstårliga. Haley ska på 4 års kontroll i morgon och nu har jag börjat inse att hon inte längre är min lilla bebis.
Veckan började annars med att åka till ortoped tekniska med Casper's skena.Han lyckas ständigt med att "bryta av" ett fäste på den.Så vi fick byta igår. Sen blev det järn injektion och hämtning av barn.På kvällen hade jag små "värkar" och vilade mest.
Idag har dessa små "värkar" fortsatt till nu på eftermiddagen. Och i morse var jag och tog prover,kikade på stan och stor handlade.Lagom tid så där på förmiddagen innan alla pensinärer börjar ge sig ut för att jaga med kundvagnen. Snart ska vi ta oss en daglig promenad och sedan laga lite mat.
Mer än så händer det nog inte idag.

Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: camilla

Hihih:) Liten kanske på väg då:) Hoppas

2010-04-21 @ 13:10:19
URL: http://mammi86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0