Lite om bloggen och om mig


Nu har jag startat mig en ny blogg. I denna bloggen kommer jag skriva om inredning för stora och små. Och om renoveringen av våran bostadsrätt.

Ni kanske vill veta lite om mig.

Jag är en 24 årig 2 barns mamma som jobbar inom vården.Bor i en liten stad i vårat avlånga land med mina barn och sambon.
Mitt största intresse förutom mina barn är självklart inredning. Älskar att trippa omkring här hemma och bara pyssla,byta färger och puffa kuddar. Så som sagt så kommer denna blogg handla mest om inredning.

Hoppas ni gillar den och att ni kommer stanna kvar för evigt. =)


Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken snygg ny blogg du har ;-)

Den ska bli lika kul å läsa som din gamla!

KRAM PÅ DIG!!

2009-09-06 @ 22:18:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0