Förvirrad i ett himelrike av tapeter!


Bild lånad av Colorama.se


Jag älskar verkligen snygga tapeter.Och vem gör inte det... Men tyvärr finns det alldeles för många och för den delen så är dom flesta alldeles för dyra. Men man kan ju drömma och försöka spara,för någon gång kan ju just den tapeten man strävat efter hamna i sina ägor. Nog babblat om mina drömmar. Det jag egentligen ville tipsa om är en blogg,som just handlar om tapeter och lite annat smått och gott. Denna blogg är skapad av "colorama" här i från min lilla "by". Massor med snygga tapeter,tips och idéer. Får tacka min bror som lånade datorn och klickade in på denna blogg.

Kika in vet ja!!! ColoramaMariestad


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: heh, tack så mycket :)

2009-10-06 @ 12:30:04
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0