Fortsättning : före och efterbilder

 
Nu är golvet i Dotterns rum på plats. Fick en chock när jag såg denna rosa vägg mot det förra golvet.Men det nya golvet har verkligen dämpat ner den rosa tapeten.
 
Så här såg det ut i sonens rum.                                Så här ser det ut nu.Snart läggs det nytt golv.


Så här ser det nu ut i vårat sovrum.

Tog kort på hallen,men bilden gjorde inte tapeten rättvis,men en liten bild fick jag.

Nu ska det bara läggas golv i hallen och sedan är övervåningen helt klar.
Igår rev vi ner tapeterna i hallen där nere och i köket.Idag har herrarna i hagen byggt igen dörren till köket.
I storarummet har jag lyckats övertala herrana till att göra en inbyggdhylla iväggen.Tog 1 dag och några timmar att lyckas övertala dom.Men jag fick som jag ville till slut. I hyllan ska vi bygga in 2 spotlights som ska lysa upp det snygga underverket. Köket ska bestå av en svart fondvägg och dom andra väggarna ska vara mönstrade. Är dock väldigt tveksam till detta val,men jag får hoppas på det bästa. Mannen vill måla luckorna klarröda,det är jag oxå väldigt tveksam till.Men jag ska försöka smälta idén ett tag till,så får vi se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Therése

Oj, så ni kämpar på!!

Va bra att du inte gav dig med dom inbyggda hyllorna...det är ju så himla snyggt! ;-)

Kram på dig!

2009-10-28 @ 01:01:21
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Vad fint det blir!! =)

Gillar den rosa tapeten i din dotters rum!! =)



Bor ni i stan nu??



Tack så mycket för ditt tips och din hjälp med bloggdesigners!



Kramar

2009-10-28 @ 11:28:18
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0