Sovande och sjukt barn...

Barnen ligger nu och sover efter badning och kvällsmat. Casper vaknade dock efter 30min och gallskrek. Han har varit genomförkyld och tjock i halsen.Men nu märktes det verkligen att han inte alls mådde bra.Så i morgon får jag och lill grabben vara hemma.Ska jobba på fredag,om han mår bättre i morgon. Jerry skjutsar Haley så hon får leka av sig. Hon behöver komma iväg och få leka.
Jag och Casper ska ha en mysdag som sen fortsätter när damen kommer hem. =)



Nu ska jag klämma ner min 5:apelsin idag. Det är mitt gravid sug det. Utan APELSIN är jag SUR. =)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Hoppas att han snart blir bättre! Kram

2009-12-17 @ 10:46:53
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0