Fjärde Och Sista Advent innan Julafton 09

Ute är det fortfarande vitt och ruggit kallt. Våran mätare visade -16 grader. Usch tänkte jag. Men det visade sig att inställningarna inte stod som dom skulle.=) Egentligen var det "bara" -8 grader ute. Fortfarande kallt,men lite mer lagom än 16 minus. Nu när jag kikar ut ser jag att det faller lite flingor ner från det grå. Nu är det verkligen JUL.

Idag har vi skaffat oss en gran som vi ska försöka oss på att klä ikväll. Jag hoppas att jag hittar pyntet i vårat fulla garage. Annars får det bli att skynda till affären i morgon efter jobbet. 
Sonen mår nu bättre och febern försvann i fredagskväll.
Så igår åkte vi till örebro och införskaffa oss en byrå och lite annat små plock. Passade samtidigt på att köpa lite klappar till dom små. Haley har ju fått mitt dockskåp och jag bara älskar att köpa nya möbler till det. Så det fick bli en trädgård och lite annat som hör till.
  
Casper är helt inne på traktorer,så ni kan ju själva gissa vad det blev till honom.
Själv önskar jag mig ett par varma skor och som alla mammor önskar sig,
snälla barn. =)

Nu ska jag försöka leta fram julpyntet,och en julgransfot kan ju alltid vara bra att ha.
Ha en fortsatt trevlig och varm 4:e Advent!
Kram Kram

Bilderna är lånade av Lekmer.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0