Allmänt Babblande

Nu börjar vi så gott som komma in i den riktiga vardagen igen. Inget renoverande,inget packande och inget mer flytt städande. Bara efter-plocka och pysslande,jobb och dagmamma.
Vi har fått upp lite adventsgrejer.Men har fortfarande inte hittat något snyggt till storarummet och vårat sovrum. Känns som att det börjar bli lite sent för detta. Men än så länge finns det ju kvar i affärerna.

Bebben i magen växer och frodas,barnen sitter gärna och myser och klappar. På Måndag är det äntligen dags för UL. Och då får vi reda på Beräknad nedkomst.=) Illamåendet hänger fortfarande i och en bärbar potta står högst upp på min önskelista (inte för illamåendets skull alltså). Allt är med andra ord i sin ordning.

Om en stund ska jag och min Mamma bege oss för att införskaffa barnen vinterkläder.
 Vad händer för er då?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för din kommentar ! :) nu blir det att blogga lite ^^

2009-12-07 @ 15:04:56
URL: http://tiokvadrat.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag använder oxå hellre hushållspapper för att slippa trasorna :P men funder på att införskaffa mig en utav dessa och hoppas på förbättrning :)

2009-12-08 @ 16:05:26
URL: http://tiokvadrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0